De eerste week in Italië! - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van vera Bastiaansen - WaarBenJij.nu De eerste week in Italië! - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van vera Bastiaansen - WaarBenJij.nu

De eerste week in Italië!

Blijf op de hoogte en volg vera

30 April 2014 | Italië, Peschiera del Garda

Joehoeee,

Dit is alweer mijn allereerste verslag vanuit het mooie Italië! En zit ik er inmiddels al een week!

Nu na een week heb ik al veel geleerd en gedaan op de camping. Ik had niet verwacht dat de camping zo groot was woohoo en op een berg lag. Op de camping zijn er nog heel veel andere organisaties met caravans en tenten. Zoals Selectcamp, Happy Camp en Eurocamp. Elke dag kunnen er mensen in komen checken bij vacansoleil dus heb ik straks een goede conditie van elke keer die berg op en af te fietsen haha.

De eerste dagen moest ik erg wennen om zo ineens alleen in Italië te zitten. Inmiddels ben dat al wel weer wat meer gewend en gaat het allemaal erg goed hier. De dagen vliegen voorbij! De afgelopen dagen regent het hier allemaal erg veel dus dat is helaas wat minder, maar dat bruine kleurtje krijg ik straks vanzelf haha!

Verder heb ik al veel nieuwe mensen leren kennen op de camping. 's avonds eet ik nu met 5 andere jongeren van Selectcamp. Dit vind ik wel leuker en gezelliger dan alleen eten :) Ik ben alleen wel de enige stagiair en de jongste van alle medewerkers van de camping, dat had ik niet verwacht! Gisterenavond ben ik hier voor het eerst uitgeweest. Er was een karaoke avond in een cafeetje in Peschiera dus zijn we daar met veel jongeren van de camping naar toe geweest, dit was erg gezellig en gaan we vanavond maar weer eens over doen! Verder ga ik vaak 's avonds naar Diego's bar. Dat is een barretje op de camping waar 's avonds veel jongeren naar toe gaan die op de camping werken. En is dat altijd erg gezellig!

Gisteren heb ik mijn allereerste eigen wasje gedaan en het is gewoon goed gelukt, stiekem ben ik best trots op mezelf haha. Ook krijg ik veel bezoek van een poes die hier op de camping leeft. Vanmorgen lag de poes ineens op bed terwijl ik dat niet door had, dus ik was gewoon bezig bij mijn bed en ineens beweegt er wat op mijn bed en ligt die poes daar, nou ik ben nog nooit zo hard van een poes geschrokken als vanmorgen haha. Ik wil alleen die poes niet in mijn tent en vind hem naar niets haha.
Zo dat was even mijn verslag van de afgelopen week, tot snel!

Liefs, XX

  • 30 April 2014 - 17:15

    Mirna:

    Hee Vera!

    Klinkt allemaal super leuk en blij dat je het naar je zin hebt!
    Gezellig toch zoon huisdier haha je hoeft iig niet alleen te slapen haha
    Succes & geniet ervan!!

    Xxxjes Mirna

  • 30 April 2014 - 18:15

    Mama:

    He Vera,
    Wat leuk je verslag te lezen.
    En weet je, na de regen komt meestal zonneschijn.
    Je kleren weer lekker gewassen, helemaal toppie.
    Geniet er van meisie. We spreken je weer snel.
    We houden van je.
    xx papa en mama

  • 30 April 2014 - 18:33

    Ad Sweep:

    we zien da je de eerste week goed door gekomen bent nog veul leut en plezier de sweepjes

  • 30 April 2014 - 18:48

    Anny:

    He vera leuk dat we lezen dat het goed gaat. Ja het is wat he alleen in Italië. Maar jouw kennende heb je snel contact. En Dat S Hij Je Ook. Nog even en je kunt dan net zo gaan feest beesten als je hier altijd doet. Doe die akelige poes maar gauw opzij.bleeeeeee. Nou ik ben benieuwd hoe het verder met je zal gaan. Groetjes Tante Anny

  • 01 Mei 2014 - 13:40

    Evy:

    Hee Veer.
    Leuk om te lezen dat je je vermaakt!
    Het zal idd allemaal wel wennen zijn, maar dat zal sneller gaan dan je denkt!
    En voor je het weet heb je een statafel gevonden waar je op kan gaan dansen

  • 02 Mei 2014 - 21:58

    Ome Jan :

    Ik zit je verslag te lezen ,en las dat je het goed naar je zin hebt.
    We krijgen nu ook weer zin om op vakantie te gaan .
    maar dat duurt nog enkele maanden.veel plezier en geniet er van de dagen zijn zo om
    de Groeten van Ome Jan en Tante corrie

  • 05 Mei 2014 - 14:42

    Tante Ria :

    Hey Vera,
    Zo te lezen ben je al ingeburgerd daar. Goed hoor, gaat snel hé. Het klinkt iig allemaal wel gezellig in die karaoke bar en in Diego's bar, hoort erbij!! Tot snel horens weer.
    Groetjes Tante Ria en oom Dick

  • 06 Mei 2014 - 22:21

    Toinet En Wim:

    Hoi Vera
    Fijn om te horen dat je nu een beetje gewend ben, en dat je niet meer alleen hoef te eten.
    Leuk dat je ook al uitgeweest ben. Maar een poes op je bed is niet zo lekker, maar wel gezellig dan ben je nit alleen.
    Groetjes van Wim en Toinet

  • 18 Mei 2014 - 17:11

    Jan, Maria En Bas Peeters:

    Hoi Vera,

    Fijn om te lezen dat je 't goed naar je zin hebt en dat de dagen voorbij vliegen.
    Volgens weeronline heb je nu inmiddels ook volop zon daar dus lekker genieten van het mooie weer en het prachtige gardameer.

    Veel plezier en alle goeds!

    Groetjes, Jan, Maria en Bas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

vera

stage in Italië

Actief sinds 19 April 2014
Verslag gelezen: 651
Totaal aantal bezoekers 7043

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 01 Oktober 2014

Stage in Italië

Landen bezocht: