Het avontuur begint bijna! - Reisverslag uit Sprundel, Nederland van vera Bastiaansen - WaarBenJij.nu Het avontuur begint bijna! - Reisverslag uit Sprundel, Nederland van vera Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Het avontuur begint bijna!

Blijf op de hoogte en volg vera

21 April 2014 | Nederland, Sprundel

Hallo allemaal,

Het is bijna zover morgenochtend vertrek ik om 7.00 's ochtends voor 5,5 maand op buitenlandse stage naar Italië. Na een vliegreis van 2 uur kom ik aan in Verona. Hier staat iemand van Vacansoleil mij op te wachten en gaan we samen naar de Camping. Op de camping zijn er twee andere mensen die voor Vacansoleil op Camping Bella Italia gaan werken.
Deze 5,5 maand ga ik voor Vacansoleil alle mensen in en uitchecken die aankomen op de camping. Verder ga ik ook de tenten en caravans in orde maken wanneer er iets niet aanwezig of kapot is. Als er bijvoorbeeld een gasfles vervangen moet worden zal dit mijn taak zijn om te doen.

Mijn koffers staan al klaar voor vertrek. Ik heb er heel veel zin in, maar vind het wel erg spannend nu het ineens zo dichtbij komt! Laat dit grote avontuur maar beginnen!

liefs, Vera

• 21 April 2014 - 19:12

Nadieh:

Haaaa Veer!!

Heel veel succes daar, ga er lekker van genieten in de Italiaanse zon en pas op voor alle mooie mannen daar! ;)

Fijne vliegreis! Dikke kus, Nadieh

• 21 April 2014 - 19:15

Anny:

Nou Vera. Heel veel succes. We blijven je volgen. Maak er een leuke leerzame stage van.toi toi toi. Groetjes tante Anny en ome jos.

• 22 April 2014 - 13:29

Noaldjes Etten:

Hey Vera, Goeie reis, heel veel plezier en maak e er een "memory for life" van!!!

• 22 April 2014 - 16:59

Tante Ria En Oom Dick:

Hoi Vera,

De vliegreis is achter de rug en je zult nu wel op Bella Italia zijn!
    Lekker vanavond aan de pizza en een lekker Italiaans ijsje als toetje! Dat gaat helemaal goed komen daar.
    Veel plezier Ciao!

Heel veel succes op de camping aan het Garda Meer. Geniet ervan

• 26 April 2014 - 14:38

Maartje:

Veel plezier daar...
    Groeten aan onze buren... Die zitten er nu ook :)

• 27 April 2014 - 21:13

OMe Jos En Tante Willy:

Hallo Vera

Je bent nu al een paar daagjes op de camping in Italie.We hopen dat je het naar je zin hebt lekker weer,leuke mensen, mooie italianen!!!!!
    We wensen je veel succes en geniet ervan.

oom Jos Tante Willy

• 28 April 2014 - 12:34